Back to the 90´s!

Jag minns när jag fick mitt Super nintendo i julklapp. Zelda spelades nästan hela julaftonsnatten med pappa. Och jag är glad att jag har Super nintendot kvar! Dock har handkontrollen varit i ett mycket dåligt skick, up until now. Mästaren har fixat handkontrollen.. (Handkontrollen var skitig som bara den!) Den skruvades isär och rengjordes samt så switchades det på gummiplattan som är förankrad under tryckknapparna. Nu är det bara att gejma igen!

Jag vet inte riktigt hur jag och barnen ska spendera den sista dagen på året 2009. Jag har inte hört något från mamma angående lunch eller så.. Ikväll tänkte jag gå och hyra en film med barnen, bädda fram madrasser, kuddar och täcken i vardagsrummet, frossa ostbågar och godis och se på film. Vi somnar när vi somnar och när vi vaknar strax innan tolvslaget ska jag plocka fram päroncider och söta glas till mig och barnen och skåla in det nya året! GIVETVIS är det ALKOHOLFRI cider jag talar om. Jag tror förstås inte att jag kommer somna innan tolv, men barnen gör garanterat det. Sedan får vi se när barnen behagar somna igen efter det!

Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0