Bloggar från jobbet!

Stillestånd hela kvällen, jag har surfat runt på bloggar och hemnet och skvaller och Kossan.se. Men det börjar sina på underhållning ute i cybervärlden.. Kanske skulle ha spelat tärningskrysset med det övriga rastlösa folket men Mikko har listat ut hur man gör för att vinna. Så.. Jag vet ju också hur man ska gå till väga för att vinna, men.. Om alla vet så blir det ju ingen match heller.

Beställde hem schyssta streetskor till barnen idag, ett par Adidas och ett par Puma. Givetvis är Idas skor vita och rosa! Robins Adidas är vita med svarta ränder, och jag tror faktiskt att han kommer att gilla dom! Jag måste också inhandla ett par pjucks, men det får snällt vänta. Barnen går alltid först! :)

Nehe, nu ska jag och J skruva upp korthållare ute i gången.

Har du 40 minuter till övers? Testa ditt IQ!  http://www.mensa.dk.

Vad fick du för resultat?




Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0