Sjukstugan envisas.

Robin är hemma hos mig idag! Imorgon bitti har vi tid på Huddinge Sjukhus, och jag tyckte det kunde vara mysigt med lite kvalitetstid på tu man hand. Sist var jag och Ida på sydpoolen och badade på min lediga fredag, men olyckligtvis är Robin sjuk idag så det blir bara mys här hemma. Chokladpudding, glass och ostbågar varvat med god frukt och mat, och en rolig film får duga för oss.

Skönt att det är fredag!



Speak up!
Johanna

Tackar tackar!

Varför ska ni till huddinge sjukhus?

2010-04-18 @ 15:01:19
URL: http://johanna.weckstrom.se/blogg
Jeanette

Tjena pinglan!

Har skickat mail till dig på Facebook.

Vill ha med dig på sminkparty nu på lördag vid 12-tiden.. Det är hos Johan jonsons mamma i brunsäng... Hör av dig! kram

2010-04-19 @ 22:43:10
Mia

Hahahaha TOK FIA!!!!!!Såg just att du länkat till mej..Söt du e som skriver sånt där trams!!haha=)

2010-04-20 @ 19:28:21
URL: http://miahh.blogg.se/
Mervi

SANT JUE! :D

2010-04-20 @ 21:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0