Sanning nummer 15. Mina drömmar!

Det har ju varit så många varierande drömmar genom livet för mig.. Men en och samma dröm har etsat sig fast och som jag kan börja med att berätta lite om är; jobba med smink. I dagsläget knepar jag på hur jag ska lyckas försörja mig på det jag gör, eftersom jag även är återförsäljare till produkterna jag säljer. Ingenting är omöjligt och den som har misslyckats har bara slutat arbeta för sin dröm. Jag kommer inom en snar framtid inrikta mig på teatersmink, typ köttsår och såna häftiga grejer! Ni hajar ju hur nästa Halloween kommer att se ut för mig, en något stressig arbetsdag! Men en absolut rolig arbetsdag! Ni anlitar en riktigt duktig Makeupartist! ;) Jag sminkade syster idag inför hennes partykväll på KTH. Hon berättade om en sommar i Finland då jag och Johanna hade "astråkigt" och satt inne i mormors hus i ett sovrum. Solen sken ute och sommaren blommade men icke. Vi hade tråkigt. Och jag kom på den briljanta idén att sminka Johanna. Och jag uttryckte bestämt att jag får sminka henne precis som jag vill. Och tydligen sminkade jag henne som karaktären Bowser i Super Mario, med massor av kajalstreck i ansiktet. Den enda som inte blev glad var mamma.. *asgarv*

En annan dröm som jag siktar mot är att bo i hus. Villa. På landet. Typ fem-sex rum och kök och en skaplig tomtarea.. Där ska jag bo i mååååånga år!

Dröm nummer tre är att komma över det som plågar min själ ännu idag. Jag tror att mycket skulle kännas och vara lättare i livet då, och att våga lita på andra människor.. Dröm efter dröm efter dröm skulle lossna då och bli verklighet.

Check out my sister!


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0