Sanning nummer 8. Ett ögonblick!

Hmm, ett ögonblick alltså.. Jag tror att ett ögonblick i mitt liv som är värt att skriva om är när jag födde mitt första barn, Ida. När jag fick henne på mitt bröst så kände jag något jag aldrig känt förut. Villkorslös kärlek.. Jag vet inte men jag kände mig så kompletterad på något sätt, den här lilla varelsen gav mig ett hopp om livet och mig som person. Jag fick en mening i mig själv och denna lilla flicka skulle jag leva för och älska för all evighet! Jag tittade inte på tv på flera månader, jag tittade på Ida istället och var så förundrad och överväldigad över hennes existens.. Och samma känsla ingav sig på nytt när sonen kom till världen.. Det är helt amazing underbart!




Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0