Skönhet är.

Oooh, jag har inte ringt och bokat in min superdupertid till Björn Axén! Undrar om dom kanske skulle kunna ha en tid om två veckor..? Det är dags för något snyggt nu. Samma frisyr sedan jag föddes, liksom. Nu är det bra.. Dom får ta fram den vilda bruden inom mig. Orkar inte spela säkra kort längre! :)

Vad tror vi om denna?




Fast eventuellt i en mer jämnare klippning framtill. Kortare på bakhuvudet? Färgning ingår också, så jag får väl se hur jag ser ut sen! Jag har sagt att jag aldrig igen ska bli blondin. Och det håller jag fast vid.

 


Speak up!
JennieW

Den bilden hade jag med mig till frissan när jag klippte av mig allt hår :-)

Skitfin!

2010-02-06 @ 21:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0