Jag = sämst.

Ja, jag måste då säga att det har varit en påfrestande vecka. Igår höll jag igång med barnen med pulkaåkande och besök hos mormor och ännu mera pulkaåkande efter det. Sedan hem och pyssla med hemmet och matlagning och allt det där.. Jag lyckades inte hålla mig vaken till slut.. :( Idag blir det bättre iallafall. Barnens far kommer och hämtar barnen lite tidigare så jag hinner sova en stund på eftermiddagen innan jag ska iväg på roligheter! Nu väntar tvättstugan, egentligen får jag inte påbörja tvättstugan förrän nionollnoll, men skit the samma. Jag måste bli kvitt tvättberget inne i klädkammaren.

Jennie kommer i slutet av februari till Södertälje. For one night only förvandlas vi till grogghaggor. Ser fram emot det!


Carro: Jag försökte nå dig igår, vad är det som har hänt?

Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0