Nu ska det bli tajt.

Ja, men vadå? Jag kör samma naiva race som alla andra så här i början på året. Jag talar om nyårslöften. Fast i mitt fall handlar det om lite mer än ett löfte. Det handlar om att komma i form inför utlandsbeachen i juni! Jag känner att jag ätit helt fel saker de senaste två månaderna och det har satt sig på kroppen på ett osmickrande sätt. Det är så himla synd att jag inte tar mig ut för att springa.. Det går kanske, men jag tänkte på snön där ute.. Och så är det så kallt.. Jag har sett flera personer ge sig ut i vinterlandskapet för att springa ett varv.. Varför skulle inte jag kunna göra det då? Men vad ska man ha för skor?? Springskorna? Raggsockor i springskorna?? Jag äter havregrynsgröt till frukost varje dag, alltid en början. Jag måste bara hejda sockersuget på något sätt. Jag måste begränsa och minska sockret till lördagar och lördagar ENDAST. Sätter inte jag igång nu, så kommer jag nog aldrig igång och då får jag bada i vassen. Disciplin kvinna!

Lördag är här (godis!) och det är ingenting särskilt planerat inför dagen. Jag och barnen ska snart gå och handla mat och leka ute i snön! Ska vi åka pulka så bränner man cirka 500 kalorier i timmen också! Bonusträning samtidigt som det är kul! :)

Det är så sant så, jag ska jobba på måndag igen.. *chockad*


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0