I go crazy yo!

Semesterstarten är ett faktum! Gaah, så skönt!

Robins prickar har inte riktigt gett med sig, men det är inga gula finnar längre, dom har liksom torkat ut.. Och vissa har försvunnit. Men jag tänker envisas med att badda och smörja och omplåstra tills det inte syns ett skvatt. Jag har utvecklat svinkoppefobi nu.

När det kommer till Robins nattskräck så har omega-3 tillskottet MorEpa Mini-Junior hjälpt oss massor! Robin har inte haft ett enda utbrott i sömnen sedan jag började med omega-3. Han vaknar till men sitter alldeles sömndrucken och gnuggar ögonen och lägger sig sedan ner igen och somnar! Varför kom jag inte på detta tidigare, säg för två år sedan? Kunde ha besparat mig mycket tandangnissel. Och Robin hade fått sin skönhetssömn! Synd att omega-3 inte hjälper mot trots också! ;) Kapslarna kostar 295 kronor och räcker en månad.. Vad ska man göra? Det funkar ju så det är värt varenda krona.

Lördag sjunger ut sin bemärkelsedag idag och det vankas lördagsgodis och en tripp ner på stan kanske? Jag måste göra något då vi har suttit hemma hela veckan och inte gjort ett skit, typ. Ska hoppa in i duschen nu och sedan ta på mig ett nytt ansikte. Jag slarvade med sminket igår och har idag vaknat upp med pandaögon.



Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0