Cypern!

Vilken resa vi har gjort! Vädret är helt makalöst, solen skiner och jag har faktiskt lyckats med att bränna min röv i solen! Enligt väderkartan väntar vi riktigt varmt och skönt väder i helgen! 30 grader varmt baby! Jag bloggar från Johns Iphone så jag ska avsluta nu. Jag är en smula Baileyspåverkad och det går lite segt med skrivandet..! Jag laddar upp bilder imorgon så ni får hålla utkik framåt kvällen! Jag är så glad och lycklig och framförallt tacksam för denna semester! Calispera!

Speak up!
Johanna

Hahaha, jag hörde om rumpan från mamma. Hur tusan lyckade du med det?!

Njut lite extra för mig som kommer att jobba hela sommaren lång. Och drick lite extra drinkar också!

2010-06-11 @ 17:25:54
URL: http://johanna.weckstrom.se/blogg
Jeanette

Vill se bilder bilder och en massa bilder!!!!! Måste få SE vilken underbar resa det är...

<3

2010-06-12 @ 06:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0