Lycka är skratt!

Jag kan inte med ord beskriva min lycka.. Jag har de goaste och underbaraste människorna i mitt liv! Jag är så tacksam! <3 *tiotusen pussar*

Ja, jag är ju inte så värst aktiv här på bloggen. Jag är knappt inne på Internet alls nu för tiden! Det finns så mycket annat som är så intressant och som händer och existerar! Vad har jag pysslat med den senaste tiden?

Varit till Gröna Lund en sväng med några från jobbet, förra fredagen. Femkamp och sånt. Jag vågade mig på Insane! Jag var så jäkla rädd och ångestladdad, hela jag skakade när vi köade! Goding höll om mig och tyckte säkert att jag var störtmesig! :) Det var jag också, för att när jag hade åkt och landat igen så ville jag åka en gång till! Den var ju inte alls så faaarlig jö! *no shit..?*

Lördagen spenderades på Solvalla. Lilla elitloppet. Det var allra första gången som jag var på Solvalla och trav överhuvudtaget! Jag kan lätt tänka mig åka dit igen! Hästarna är så otroligt vackra! Någon travvinst blev det dock inte. Prima Stella rensade bort nästan hela svenska folkets kuponger med sin skrällvinst! Det var en upplevelse att på upploppet höra publiken heja och heja för att sedan tystna tvärt. En enda person skrek av glädje! Vad sjutton var det som hände egentligen? Nåväl.. Ett par bägare kulglassar gick ned i magen, och satans Bratwurstkorvar också.. Buäh. Jag äter mig hellre mätt på glass än äter en Brat igen. Efter travet blev det en visit till Kistagallerian också.. Jag blev bara trött och ledsen där, jag hittade ju ta mig fasen ingenting! Vad ska jag ha på mig på Cypernresan?

En arbetsvecka har förflutit och rutinvardagen är i gång. Jag har mina älskade småkottar denna vecka!
Nu är det fredag igen och jag och barnen ska mysa ikväll! Fredagsmys!


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0