Soliga helsningar fron ett kanonvarmt Cypern!

Nu blir det kokostavning eftersom alla bokstaver inte finns here i Cypern och tangentbordet suger pung. :) Vi har druckit oss feta pa Smirnoff Ice, solat och badat och brent huden av oss! Min rumpa har en vacker knallred nyans! Jag tror inte att jag nagonsin varit riktigt solbrand i ansiktet som jag ar nu! Jag elskar Cypern! Vi har shoppat alkohol pa Happy Days, vi har spelat minigolf, tennis och vi gymmar varannan dag. Vi ater goda middagar pa restaurang, vissa dagar ater vi en lunch pa McDonalds och jag maste erkanna att det ar sa mycket godare here en hemma! Morgonpromenader tar vi varenda dag, efter frukostbuffen. Vi letar sneckskal och blickar ut mot havet.. Som en riktigt uselt 80-talsroman! Hahaha, John protesterar here i bakgrunden nu! "Det er ju DU som letar sneckskal, INTE jag!" Idag er det riktigt sjukt varmt, den varmaste dagen pa hela vistelsen hittills! 38 grader varmt, baby! Imorgon vantar Parasailing, jetski och gym! Vattnet er turkost och salt och sanden ar finkornig!

Jag bjuder pa nagra bilder nu, det blir en mera utforlig berattelse nar vi har landat i Sverige igen! Vi har det bra och njuter av allt! Jaha, och nu visade det sig att vi inte alls fick ladda upp bilder fron denna dator. Vad ar det man sager: Den som vantar pa nagot gott! Ni far se bilder nar vi ar hemma i Sverige igen!

Imorgon ska vi flytta in i en svit som vi har fatt av hotellet for sista natten i Cypern! Det ska bli riktigt najs, forhoppningsvis far vi den med privat jacuzzi utomhus och det ar en riktigt breathtaking utsikt over medelhavet! Vi haller tummarna att vi far just den sviten! Det tycks vara manga som aker hit och gifter sig! Varje dag har det varit ett par som har gift sig har pa hotellet! Till och med jag och John har blivit misstagna for att vara nygifta! Vi stod och vantade pa hissen da jag bjuder upp till en amateur vals. Just da oppnar sig hissdorren och dar inne star ett engelskt par:

-*Vi fnittrar och kysser varandra och kramas*
-Newlyweds, i think.. sejer mannen till kvinnan.
-Yes, probably.. sejer kvinnan generat och ler.

Nu ska vi ta ett kvellsdopp i havet och sedan fortsatta njuta!

Speak up!
Johanna

Oj, låter helt underbart! Här hemma regnar det som sjutton. Ni valde verkligen bästa tiden att åka. Ser fram emot att se bilderna :D

2010-06-13 @ 14:32:50
URL: http://johanna.weckstrom.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0