Det händer grejer!

När vi hade klivit av kvällspasset i torsdags fick vi skämmas vid trafikljusen vid Max. Bilen gav upp och startade inte och bensinmätaren skrek rött..! Visserligen var vi på väg till Jet för att tanka men att tanken redan skulle vara tom kändes alldeles för märkligt.. Fyra halvlitersmuggar och förfrusna fingrar senare, startade bilen efter mycket om och men. Den verkliga anledningen till detta stopp visade sig dagen efter. Skärholmen, Makeupstore. Parkerat på parkeringen och goding ser då att det sipprar bensin från bränslefiltret.. Och att han kvällen innan tankat full tank för 800 kronor, hjälpte inte. Det gick nästan en halv tank från södertälje till skärholmen och sedan hem till södertälje igen..! Bilar är roliga..
Väl hemma i Södertälje igen så blev det en lugn kväll med Smirnoff Ice, Bacardi Breezer och popcorn.. Jag dricker så sällan nuförtiden, men ibland känns det gött att bara koppla av ett par timmar sådär.. Jag tycker det är väldigt obehagligt att bli onykter, vet inte varför.. Så jag var lugn, och knappt påverkad. Det var vi bägge två förstås.. :)

Igår åkte vi och bowlade med Tanja och Sami! Jag vann första omgången! JAG? Jag som var kass sist jag bowlade.. Men sen pajade jag två naglar på högerhanden och armen började dessutom bli trött.. Vi hann med två omgångar iallafall och Sami drog fyra strike på raken och saken var biff.. :) Sedan gick vi upp och såg på Sutter Island. Jag var jättearg i slutet av filmen.. Vissa saker påverkar mig så mycket när det handlar om barn. Jag ser inte den filmen igen, kan jag säga.

Söndag är kommen och mina bebisar kommer hit i detta nu!


   




Speak up!
Johanna

Jag läser boken Shutter Island just nu, börjar närma mig slutet. Fyfan vilken bra bok!

2010-03-09 @ 13:46:41
URL: http://johanna.weckstrom.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0