Magsjukan har övertaget.

Ringde och pratade med Tanja igår. Hon var magsjuk. Min son var magsjuk för två veckor sedan. Min dotter var det i onsdags, på kvällen. Samma dag hade jag en kraftig, riktigt kraftig släng av illamående. Jag sprang till toaletten och hyperventilerade i sisådär tio minuter. Det kändes som att jag skulle kräkas men det kom inget.. Sedan gick jag tillbaka till linjen och fick en roligt påstående av Mikko, han sa det med ett leende:
-I Think you´re pregnant..
Nä, så var ju inte fallet. Men jag kanske hade fått i mig en ytterst liten dos av magviruset som orsakade illamåendet bara. Och idag skulle barnen hem till sin far, men det blev inställt. Barnafadern kräks och har gjort det sedan igår. Happ.

Det blir en lugn kväll här hemma, vi ska väl gå ut en sväng snart, jag känner att jag verkligen behöver gå ut och ta en lååångpromenad. Risken är då att barnen somnar i vagnen och då får jag ju ingen lugn kväll.. Får se hur denna dag avrundas..



Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0