Snart dags för lördagens sminkning!

Det vill säga på mig själv. Idag står biobesök med barnen på agendan! Och denna fantastiska lördagmorgon spenderar jag delvis nere i tvättstugan. Det är märkligt hur mycket tvätt det kan bli på bara några dagar!

Jag undrar hur barnen beter sig i biosalongen sen. Dom uppvisar starka tendenser till att ha ants in the pants vanligtvis, hur ska det gå idag? *skratt* Det blir hursomhelst kul att komma iväg en sväng, inte minst för barnen. Jag har haft sjukstuga i veckan. Magsjuka, och feber med halsont.. Jag har klarat mig undan hittills! *peber peber*

Tänkte på det här med vänskap. Beskriv en riktig vän till mig? De flesta i min närhet hör av sig när dom är ute efter något. Dom ringer inte för att höra läget, bara allmänt. Utan nej då, dom är bara ute efter något. Priset gick till NN en gång då hon inte hört av sig på många år, och helt plötsligt ringer och tigger pengar. Whats up with that? Inte en krona lånades ut, kan jag säga.
Jag har mina girls som jag älskar, ni vet vilka ni är! :) <3





Speak up!
Johanna

Hur gick det med bio och barnen? :)

2010-03-28 @ 23:57:59
URL: http://johanna.weckstrom.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0