Tiden räcker inte till!

Jag befinner mig i himlen större delen av min vakna tid! :) Bloggen hamnar lite i skymundan då.. Men, trots det så har jag mina trogna anhängare i statistiken kvar..!

Vad har jag inte sysslat med den senaste tiden? Igår sminkade jag mamma och Pirjo inför en fest i Nykvarn. Herregud, ibland kan jag inte tro att min mamma är 47 år gammal.. *s* Det är kul att sminka henne, tio år faller bort på en gång! Pirjo blev också jättebra, men nästa gång kör vi på ett säkert kort när det gäller läppstiftet. Den 31 Mars ska jag sminka Pirjo igen, då blir det glitter och glamour. Kvinnan ska ju åka limo och allt..!
Efter sminkningen igår så skjutsade vi ut herrskapet till Nykvarn. Samhället har verkligen expanderat sedan sist jag hängde där ute! Många nya fina villor och radhus har smackats upp! Vi passade på att kolla in ett hus som påstods vara tio minuter från centrum, men när det bara blev grusigare och mossigare på vägen så tänkte vi om. Inte konstigt att just det huset har legat ute så länge för försäljning! Det ligger vekligen ute i ingenmansland och det tog inte alls bara tio minuter från Nykvarns centrum.. Snarare det dubbla!

Nu ska jag ner på stan och shoppa lite grejer. Klockan fyra väntar jag mina små godingar! Welcome sunday!





Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0