IKEA.

Jupp, dit åkte jag och barnen med barnens morfar idag. Jättelugnt och skönt, och jag hittade en matta till v-rummet. *tack pappa* Även ett par Phalaenopsis fick följa med och två stora golvkuddar till barnen. Men v-rummet är långt ifrån klart. Jag ska ha en fotoramsvägg, samt inhandla sisådär sex stycken svartvita tavlor. Och för att jag har de svarta matrumsmöblerna inne i v-rummet så betyder det ju att det är tomt i köket. Så kanske vita köksmöbler sitter på sin plats efter semestern eller så. Önskar att jag hade mer pengar så jag får lägenheten helt klar någongång..! :)

Kusin Therese födde en flicka igår! Gratulerar i massor! Hennes tredje bebis, hon har två stora pojkar innan. Jag väntar på mera info, ett nummer hade ringt mig i förmiddags när jag inte hade någon täckning. Det kan vara Therese eller så är det Anna. Hitta.se får hjälpa mig med frågan om en stund..

Valborg blev ju väldigt lugn för mig och barnen. När barnen hade somnat så åt jag och goding vaniljbullar. Med mjölk.. ^^ Barnen var alldeles för trötta och flummiga för att åka iväg sent igår kväll. Det blev ostbågar och choklad och en film i soffan. Typiskt valborgsväder rådde ju ändå utomhus.

Vi har just avnjutit pannkakor med sylt och grädde, och jag skulle behöva gå ner i tvättstugan och boka en tvättid. Tvättberget visade sig vara större än jag tidigare trott..

Ha en najs lördag everybody!

Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0