Sanning nummer 1. Presentera mig själv!




Så var det dags att starta utmaningen. Trettio dagar framöver skriver jag en sanning per dag om mig själv. Inledningsvis blir det en presentation.
Vem är jag då? Jo, jag är en 28 årig tjej/kvinna (Vid vilken ålder bör man titulera sig som "kvinna" egentligen?) som bor i Södertälje i en trerummare med mina två små barn. Jag arbetar på ett läkemedelsföretag och kommer i nästa vecka börja på en ny avdelning eftersom nuvarande avdelningen sjunger på sista versen - outsourcing. Jag har gått hotell- och restaurangutbildningen på gymnasiet, men känner inte att jag vill arbeta inom varken hotell eller restaurangbranschen. Jag utbildade mig till makeupartist förra året 2009 och arbetar extra med sminkningar och hudvård- och sminkpartyn! Jag trivs som fisken i vattnet med det!

Om jag ingående skall beskriva mig som person skulle jag nog berätta att jag först och främst är speciell. Det finns inte någon som är lik mig. Jag är en stark, självständig, generös och framförallt optimistisk tjej som älskar att laga mat och baka och ta hand om mina nära och kära. Jag skulle nog beskriva mig som andlig också.. Ibland behöver jag stanna upp och bara vara ifred och meditera och reflektera över vad som sker i livet. Jag är en person som behöver egentid i total tystnad emellanåt. Jag slutar fungera annars! Jag har dessutom en stor kärlek till just tv-spel. Vad vore livet utan mitt PS3?
Antingen tycker man om mig eller så gör man inte det och det är helt okej för mig, jag vet vad jag är värd och det är ingenting jag skall ursäkta mig för.

Och kärleken.. Han heter John. Han har satt mitt hjärta i brand. Vi har känt varandra länge och inte har vi tänkt tidigare i livet på varandra på det här sättet vi gör idag. Våra smärtsamma öden flätade oss samman och vi tar en dag i taget.. Tillsammans.



Det var kort och tillräckligt om mig och vill du anta utmaningen så skriv en kommentar så kikar jag och mina nyfikna läsare in på din blogg!





Speak up!
♥ L A I L A ♥

hehe :) Göra ikväll då gumman? :)

2010-11-24 @ 20:08:16
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

2010-11-25 @ 00:28:46
URL: http://kulansplace.se
Emelie

jag hoppar den utmaningen, finns massa folk som jag inte gillar som läser min blogg och dom behöver verkligen inte veta såååå mkt om mig, förutom om det jag själv skriver :P



ha det bäst! kramis

2010-11-25 @ 12:32:12
Johanna

Min syster, du är så vacker :)

2010-11-25 @ 16:06:17
URL: http://johanna.weckstrom.se/blogg/
Sandra

Jätte fin bild!

2010-11-27 @ 11:04:16
URL: http://sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0