Sanning nummer 4. Det här åt jag idag!

Jag tänkte att jag skulle skriva upp precis allt jag har ätit idag och inte bara en frukost/lunch eller middag.
Vi börjar med frukosten:
*Frukosten avnjöts hemma hos John denna morgon och till frukost blev det efterlängtade rostade mackor. Hela två stycken med hushållsost på och en kopp citronthé. Även en skål med Yoggiyoghurt slank ned.
*Omkring 12:00 hade jag och Tanja kommit fram till Ikea i Kungens Kurva och där fikade vi i 5;-caféet. En mazarin och en bit chokladkaka fick det bli.
*Väl hemma hos John igen åt jag en banan.
*Och hemma hos mig innan middagen så slank det ned en enda Riesenkola.
*Till middag blev det lövbiff med potatisgratäng och extrakryddad bearnaisesås, skivad gurka och pärltomater.
*En ljuvlig efterrätt dukades fram. Pepparkakor och Kvibille ädelost med Glöggsmak!
Och ännu proppar jag i mig Riesen och jag vet inte hur många det blir totalt innan kvällen är slut.
Jag ser på min lista att jag inte har druckit ett enda glas med vatten idag och så har jag slarvat med att dricka Aloe Veran.. Off i go to the kitchen..

Ha en fortsatt trevlig helg!


26 dagar kvar till julafton..





Speak up!
Johanna

Hur kan du inte dricka ett enda glas vatten? Jag dricker minst två glas på jobbet, och hemma har jag ett glas bredvid mig resten av dagen. :P

2010-11-27 @ 22:47:23
URL: http://johanna.weckstrom.se/blogg/
Mervi

Det är ovanligt för att vara mig, att inte dricka vatten! :)

2010-11-27 @ 22:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0