Jag ska bli med diskmaskin.

Jag stod förra veckan varenda kväll efter jobbet och funderade på varför jag INTE har en diskmaskin.. Jag tappar så mycket tid från barnen när jag står och diskar.. Så jag har bestämt mig för att bli med diskmaskin! Jag skiter i de nya köksmöblerna, jag har redan sjyssta som står i v-rummet så den lyxinhandlingen får stå över.. Fast jag måste säga att mitt kök ser för j-vla trist ut utan köksmöblerna jag tänkt köpa.. :)



Speak up!
Johanna

Jag lyckades få tag på en bänkvariant gratis via facebook-gruppen "Bortskänkes/Bytes/Mottages 08-området". Så hos studenterna i stan finns lyxet diskmaskin sedan i början på sommaren. Så skönt!

2010-10-12 @ 18:26:12
URL: http://johanna.weckstrom.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0