A must have! Nytt Sonyasortiment!

Jag blev väldigt nyfiken på de nya makeupprodukterna som tillkommer Sonya Colour Collection inom kort! Jag som älskar smink och allt som har med skönhet att göra blir ju alldeles till mig! :) Jag sminkade Mirja förra helgen inför våran utgång och hon blev smoking hot! Sanna fick sig lite make kring ögonen också. Nästa fredag skall jag sminka Kitti! Jag såg att jag snart kommer att behöva fylla på med ny hudvård, den torra och strama vintern närmar sig så sakta så. Det är något ni läsare skall tänka på, att återfukta huden ordentligt morgon och kväll! Jag fick komplimanger för min strålande hy förra helgen och det är en utmärkt reklam för hudvården jag använder och säljer - Sonya Skincare Collection.
Kitet kostar 1699:- och innehåller fem fantastiska hudvårdsprodukter. Jag lovar, när ni väl provat så är ni som beroende av resultatet som blir. Babylen, ungdomlig hy och aldrig mera torr! Och vem vill inte se ut som 40 år när ni för länge sedan passerat 60 strecket? ;)

Bjuder på ett foto taget från våran galet roliga kväll förra helgen!

Mirja (sminkad av mig kvällen till ära!), Sanna (också sminkad av mig!), jag och min fantastiska man John!


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0