Arthur och julklappsrushen.

Jag, John, Emilia och kottarna åkte till Heron och kikade på filmen Arthur och Julklappsrushen nu på kvällen. Helt okej film, inte riktigt så som jag hade väntat mig! Barnen satt fint och stilla under filmen, det märks att dem börjar bli större och lite klokare. ;-) Raden framför oss var det en skara kvinnor med barn och annat kanske det var där. Varför åker man på bio med barn för att sitta med sin Iphone filmen igenom och spela spel? En liten flicka i det sällskapet kunde inte riktigt sitta still och hon väsnades till och från och som jag kunde uppfatta det så måste flickebarnet vara lite mer än tre år gammalt iallafall. Personligen tycker jag att det är lite för ungt att gå på bio där det krävs att man är någorluunda tyst och kan sitta still. Av erfarenhet back in the days så vet jag vad jag talar om. Det är den där biten med kvinnornas Iphone jag inte kan smälta!

Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0