By the way, skor kostar!

Vi åkte en sväng till Kungens Kurva idag för att inhandla skor till barnen. Jag kunde välja mellan Skokanonen, Ecco eller Skopunkten.. Det blev Ecco och jag blev 1400 kronor fattigare. Klart barnen ska ha grymma pjucks på fötterna. Jag kallade även skorna för en tidigare julklapp från mamma. Mig alltså. :D Det är ovärderligt att få ha torra och varma fötter på vintern och jag slipper torka skor och hänga strumpor på elementen osv.. Jag skulle dessutom behöva ett par. Och visst hittade jag ett par även på Ecco.. Dom blev mina om jag hade haft 1900 spänn att slösa på. Så blev ju inte fallet... Jag skickar iväg ett flörtöga till John! *FLÖRT* Hahaha..


Radhus, radhus, radhus.. Att det är så mycket annat som skall hålla på att fixas med! Jag ringde Trygghansa nyss och tecknade dubbla hemförsäkringar. Jag måste nämligen ha en fullgod hemförsäkring på radhuset från dag ett då kontraktet börjar gälla. Bara att hosta upp pengar.. Jag vågar inte chansa och detta får bli den bästa lösningen. I veckan måste jag säga upp min nuvarande lägenhet också, det kan till och med bli så att jag och barnen måste flytta mycket tidigare, finns det en person som kan ta min lägenhet innebär det att jag sparar några tusenlappar eftersom jag annars har TRE (!!!) dubbla hyror att betala.

Och så hittade vi våningsängen på MIO idag också. Den får bli bra för barnen, stilren och mjuka linjer ger ett mysigt intryck. Sedan skall det inhandlas två saccosäckar till barnens rum, barnen kommer ju få en 42" tv där inne samt mitt Playstation 3. Bortskämda älskade ungar.. <3 Jag ska leta efter någon häftig tapet också, eftersom barnens rum har snedtak så skulle det vara kul att hitta på något annorlunda och min karl är så förbaskat händig.... Ja, det kan inte bli annat än bra.



Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0