Det är ju sängläge för hela slanten.

Jag har inte gjort många knop här idag.. De enda gångerna då jag har stått upp är när jag har lagat mat till barnen.. Jag bor i min säng! Tur man har en dator så man kan hålla sig sysselsatt. Det blir lätt tråkigt när barnen inte är på samma låga energinivå som mig, och John måste sköta sitt också hemma hos sig. Jag tror vi bägge två längtar lika mycket till flytten. Han är den som får det lugnast i och med att han inte behöver springa mellan två "hem".. :) Det blir en stor omställning för oss alla och det blir nog kanonbra. Vi kommer att få mycket att göra eftersom vi har beslutat oss för att renovera köket och stora badrummet uppe. John tycker att golvet i köket är skräp så han vill nog lägga genomgående parkett i köket, hallen och in i klädkammaren. Klinkers direkt innanför halldörren vill han lägga också. Badrummet uppe är ju en katastrof, en gång i tiden har plankan som är förankrad i väggen fungerat som en hänganordning för tvätt, och nu fattas ena plasthållaren. Men den andra sitter kvar! What´s the point? Och detta har Telgebostäder godkänt vid besiktning? Hursomhelst, den rivs ner och badrummet kommer att helkaklas. Det är alltså snart dags för oss att kasta oss in i kakel-och parkettdjungeln! :D

Det känns f-n som att jag håller på att bli magsjuk också. VILL INTE!


Speak up!
Mia

Det bästa som hänt kan jag nog erkänna=)!!Är verkligen super glad för eran skull oxså och ser fram emot spännande och roliga uppdateringar i framtiden;0)

2011-12-11 @ 20:40:27
URL: http://miahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0