En vecka kvar till julafton!

Tiden går minsann fort och jag har inte ens handlat hälften av julklapparna. Idag kommer systeryster hit och skall sova här så jag hoppas på att hon kan se efter mina illbattingar några timmar så att jag och John kan smita iväg och shoppa loss. :P Jag har verkligen inte tid någon annan dag då det skall arbetas och så..

Jag tänker på vårat radhus nästan konstant nu.  Om några veckor får vi nycklarna och då ska vi gå igenom huset riktigt noggrant och skriva upp "fel". Något som jag hoppas på är att vi får nya köksluckor eftersom det står i besiktningsprotokollet att dom är "till åren". Ny blandare skall inhandlas till köket och spisen är ju delvis paj. Den skall bytas ut! SKA!  Badrumsskåpet på övervåningen är under all kritik. Skåpet är banne mig originalet från 1985.

Nu tjatas det för mycket här, och det är dags att hoppa in i duschen.

Lördag, ja.

Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0