Sanning nummer 20. Den här månaden!

Den här månaden hade jag hoppats på att ha full närvaro på jobbet. Men den tanken sprack redan förra veckan då månaden inleddes med vab för Robin. Och nu vabbar jag för Ida..
Upcoming plans då? Alla Hjärtans Dag på måndag och jag slutar jobbet klockan 16.00. Då ska jag och hjärtat ha det riktigt mysigt. Nästa vecka fyller Johns morbrors fru år så då ska vi dit på galej. Varje lördag spelas det på travet också, och imorgon är det riktigt fina hästar som springer. Helst skulle jag vilja åka till Solvalla och titta men med tanke på vädret så känns det inte längre så lockande. Det hade nog varit lite spännande för Ida och Robin att få se hästarna.. Ja, sen händer det inte så mycket mer än så. Arbetsvardag och myshelger..


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0