Vabba, ba?

Jag vet inte riktigt vad Ida har fått för virus, nu är febern borta iallafall och det blir definitivt skolan imorgon! Jag jobbar från 07.30 till 14.00 så det blir inte heller en lång dag för barnen! Sedan är det äntligen fredag och helg igen.

Jag lyssnade på musik för en stund sedan när jag diskade och kände att jag verkligen vill gå ut och dansa. Sist var i november då vi åkte på "gravöl" med glasgänget och jag och John blev dyngraka och hade för jävla kul! Vi dansade och dansade och drack groggar och tequila! Vi gav folket ett samtalsämne att prata om! *hehe* Den kvällen kände jag mig levande och det är något som musik gör med mig. Jag väcks till liv inombords och kan inte sluta dansa när jag lyssnar på en bra låt! Så det är något jag gör när jag är ensam, lyssnar på musik och dansar vad jag än håller på med vid just det tillfället, lagar mat, diskar eller sminkar mig etc..! :D Har ni hört Black Eyed Peas "Rock Your Body"? Den gör mig GALEN!

Paintball September 2009.


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0