Cypern - Bildbomb!

Det var riktigt, riktigt najs i Cypern detta år också. Det blir liksom att vi har fotograferat allt en gång till men det är ju så himla kul med fotografering! Bjuder på ett gäng foton från Cypern då! :)


Fantastiskt..



Jag älskar att flyga..



Turkiets kust..



Skräckfilm, anyone?



Flumbild präglad av Baileys. :)



Tänk så kul det är att hoppa i sängen!



Tankarna går mot sandwichglassen... :D



Solbränd?



Goding!



Sunrise Beach Hotel.



Sunrise Beach Hotel, strandsidan.



Hotellet från vattnet. Med goding!



24 grader i vattnet och ändå känns det kallt vid första doppet! :P



Jo.. Najs.



Vad i hela friden är det vi skådar längst bort..?



Det är ju Black Pearl!! :D



Poolen..



Vackert..



Underbart hav och fina färger mitt på dagen!



Fångade John på bild från balkongen.. :P



Lata dagar i solbädden med goding och Ozzy..



..och öl..



..och ÖL! :)



John med sin miljonbok. :)



Himmelriket är här. Just då. :D



Smirnoff Icehålet. Köp 5, få 1 på köpet. *hell yeah*



Sunrise expanderar! Spännande att se vad som hänt nästa år!



Bröllop arrangeras här också..



Jag tog ett liknande foto förra året.



Klart jag ska ha ett likadant jag med.. :P



Utsikten över bukten!



Och så lite kärlek..



Och lite till..



Brunbrända och på väg mot flygplatsen..



Och flygresan hem! Jag är lika fascinerad varje gång jag flyger!


Speak up!
Johanna

Fyfan vad fina ni är tillsammans! Jag blir lite tårögd när jag tittar på de här bilderna och ser hur lycklig du är, ni är, tillsammans <3

2011-07-15 @ 22:51:36
URL: http://johanna.weckstrom.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0