Kvinnomisshandlare!

Fan vad jag är arg. Jag är så otrolig arg och skitarg! En väninna till mig har det senaste året betett sig annorlunda. Hon är inte sig själv längre och hon har blivit väldigt reserverad och när jag har träffat henne så har hon liksom inte den där gnistan kvar i sig längre.. Hon ler inte.. Jag har hela tiden vetat att det är något allvarligt fel på fanskapet som hon är tillsammans med. (Jag har ett öga för det där..) Det räckte med att hon berättade till mig att efter dom känt varandra i fem dagar så hade den här killen sagt att han älskar henne. Det ska ni veta att det är ett stort VARNINGSTECKEN för att något är allvarligt fel med killen. Jag sa detta till henne, men jag tror inte hon trodde på mig.. Han var ju så himla varm och go och pysslade om henne.. Men så sakteligen..

Jag träffade henne häromdagen och jag fick min magkänsla bekräftad. Han har misshandlat henne så grovt att hon åkte in på akuten. Och nu blir hon inte av med honom... Jag vet inte vad mer jag kan göra liksom.. Hon har inte anmält honom men hon har skadorna dokumenterade och dom finns till den dagen då det blir dags igen och hon kan göra en anmälan..

SNÄLLA! KASTA UT HONOM! VÄGRAR HAN SÅ HAR DU HJÄLP AV POLISEN! TÄNK PÅ DINA BARN!

Jag har inte kunnat koncentrera mig på två dagar nu...

Usch.


Speak up!
Mia

HUjja..vet inte riktigt vad man ska skriva om/till din vän...har ju själv varit utsatt för samma..och för mej blev det droppen när jag nästan blev dödad på köpet...men dom dagar då jag inget vågade säga önskade jag att allmänheten eller folk som visste vad som skedde la manken till och tog mej därifrån..eller ringde polisen när dom hörde mina skrik...

Det är så lätt att säga att man ska lämna någon men bor man ihop och som hon har barn tillsammans är det oerhört svårt...vart ska man ta vägen??

Jag blev utsatt för fortsatt våld även efter rättegången..han visste ju vart jag bodde och i fyllan ute på krogen hinner man inte alltid gömma sej...Men polisen stötte mej mkt likaså kvinnoföreningen i luleå!Jag hoppas verkligen hon lyckas lämna honomutan våld!!!*kram

2011-07-21 @ 11:44:18
URL: http://miahh.blogg.se/
Mervi

Tack gode gud så har hon inga barn ihop med idioten och jag kan glatt meddela att hon har kastat ut honom!

Man blir likso aldrig hel igen efter ett sådant förhållande.. Det jagar en resten av livet och man glömmer aldrig.

2011-07-21 @ 12:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0