Så skulle jag ladda upp bilder!

Men hittar inte usbkabeln.. Damn it! Vart sjutton har jag lagt den?

Nåja, vi är hemma igen och tittar redan på en ny resa i augusti.. Ida och Robin är hos sin far, och Johns döttrar sommarjobbar.. Så då återstår det bara för oss två att hitta på något, vi som har semester! :) Nästa år ska vi åka utomlands i två veckor förhoppningsvis. John fyller jämnt och jag fyller jämnt och min mamma fyller jämnt och det passar väl bra att allihopa åker iväg. Om inte mamma och company hakar på, då åker bara jag och John och alla barnen. Det ska bli så sjukt najs!

I förrgår sminkade jag Johns yngsta dotter Elin inför hennes avslutningsbal. Hon blev jättefin och nöjd också förstås! Grejen med solbränna är ju att man behöver en aning mindre smink så det gick ju ganska fort med sminkningen så jag sög tag i Emilia också.. :P Det är riktigt roligt att arbeta med smink! Så tänk på det kära läsare, händer det något stort eller litet som kräver ett vackert målat ansikte, anlita mig!

Idag är jag ledig eftersom Ida hade skolavslutning. Vilket känns väldigt skönt! Vi ska snart packa in oss i bilen för att handla badbyxor till Robin, det vankas ju badhusbesök i helgen!

Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0