Äppelpäppel!

Jag älskar äpplen trots att jag får ont i magen av dom.. Fast det händer bara ibland.. Jag har förälskat mig i Kanziäpplena som säljs på Ica Maxi! Kylskåpskalla smakar dom allra bäst! Ännu bättre i en äppelkaka... :P

Det har varit två märkliga dagar.. Barnen har varit lediga från skola och dagis och umgåtts med sin mormor på dagarna då jag har börjat jobba klockan 06.00. Imorgon måste jag arbeta delat pass pga att jag ska jobba kväll. Barnlösa Schemaansvariga människor tar inte hänsyn till att man har små barn och sätter kvällspass på mig iallafall och det var en jäkla tur att jag har en suuupergo och underbar John som ställer upp och tar hand om barnen imorgon.. Jag jobbar från 12.00-15.00. Sen åker jag och hämtar barnen från skola och dagis och åker hem och lagar mat till dom. Sen säger jag hejdå till barnen och John klockan kvart i fem för att åka och jobba från 17.00 til 22.30... Nästan likadana tider på torsdag också.. Och på fredag jobbar jag 08.00-16.00, och jag inleder fredagens arbetsdag med en kurs på tre timmar.. Helg, ljuva helg, jag längtar efter dig!

Ikväll är det Sofies Änglar.. På kanal 5. *thumbs up*

Jag längtar till våren, det kommer nya ankbejbisar till Scaniasjön då! :) Förra årets änder var så himla söta och inte ett dugg rädda för människor.. Man kunde mata dom direkt från handen och dom trampade runt på våra fötter! :)


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0