Filmen Hämnden.

Jag och John såg filmen Hämnden igår kväll.. Jag blev väldigt berörd och upprörd under filmens gång.. Den var riktigt bra! Jag vet inte hur mycket jag kan skriva om den för att inte avslöja något.. :)

Barnen är fortsatt sjuka.. Men jag tror nog att dom är en smula piggare idag, Idas penicillin verkar ha hjälpt henne eftersom hon sakta börjar bli sitt stojjiga jag igen. Robin är förkyld, men röjer i sin Spidermandräkt ändå.. Idag fyller Johns dotter Elin 16 år och dom skall ha fika för henne. Emilia hade visst räknat det till att 23 personer skulle komma, exklusive mig och barnen! Hur ska alla få plats? :) Jag vill inte att mina barn skall smitta en nyfödd bebis som kommer dit idag så jag tänkte att jag och barnen kommer dit när det har börjat minska på folk framåt kvällen.. Tänk en tvåveckorsbebis får RS-virus eller någt pga oss? Nääe.. Hemskt ju.

När jag tänker på hur mina födelsedagar har varit så blir jag bara ledsen.. Vissa är lyckligt lottade för att det finns så många människor som bryr sig.. Där har vi orden tillhörighet och omtanke som lyser med sin frånvaro i mitt liv.. Kanske därför jag i så många år önskat mig en stor familj? Jag hoppas att jag får den också en dag.. <3

Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0