It sickens me!

Jo, men hej på er! Jag uppdaterar väldigt sällan, i perioder finns det mycket att skriva om. Men den senaste tiden... Nää. Jag vabbade för sjuttioelfte gången detta år i fredags. Det blev ett besök till vårdcentralen med check-up för bägge barnen. Ida fick penicillin utskrivet för halsinfektion och Robin fick en remiss till öronmottagningen på Södertälje Sjukhus. Det är något som faktiskt är galet med hans högra öra och mitt mammahjärta säger att det är något som inte kommer att kunna fixas.. Jag väntar mig det värsta eftersom han inte hör knappt någonting alls.. :( Jag har redan ställt in mig på att lära mig teckenspråk, typ, enbart för att jag väntar mig det värsta.. Min stackars lilla gubbabus..

Lördag och vad står på agendan? Nada. Sjukstuga är vad som gäller idag, och skittrött är man också eftersom man knappt fått någon sammanhängande sömn förra natten.. Robin gnydde, gnällde och surade om vartannat.. Till slut blev jag så irriterad att jag bar in honom till min säng.. Då hostade han istället resterande timmar innan morgonsolen lyste oss alla i ögat... *snark*

Måste bara säga att min crosstrainer gör mig så glad! Den fungerar ju faktiskt, och jag menar att det verkligen ger resultat! Kan rekommendera alla som funderar på att köpa en sådan att just KÖPA EN! Ikväll ska jag köra igen, just nu kör jag fyra till fem gånger i veckan allt från 20-30 minuters intervallpass. Så småningom kommer jag öka till 45 minuter. Känner redan nu att jag har gott om energi kvar efter tjugo minuters intervaller och för typ två veckor sedan höll jag på att dö efter redan tio minuter! Jag är ganska "ofit" annars och detta är nog det bästa som händer för min kropp! :D Jag börjar lugnt och skall snart lägga till styrkeövningar också. Det vore en höjdare att klara av ett gäng armhävningar, idag är det bara en och en halv armhävning jag klarar av.. *hahaha*


Extreme Fit Ct 650 för 3.499 kronor hos Teamsportia!


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0