Vi kom, vi såg, vi vände.

Jaaa, vi åkte mest för att det var en kul grej. Att titta på hus alltså. Bilderna uppvisade ett mycket mer rymligt hus än vad vi fick se in real life. Och för att inte tala om tomten.. Märklig svart matta tittade fram lite här och var över hela tomten och så rann det en bäck lite längre bort.. Märkliga småhus och bråte prydde tomten också.. Huset hade målats om till hälften (!) och garaget var typ kaos. Och när vi klev upp till övervåningen så kändes det som om jag var tvungen att gå ut därifrån. Så det där med att lita på sin magkänsla stämmer bra iallafall. Det var ingenting värt att ens skriva upp sitt namn på en intresselista. Vi tittade ju som sagt mest på skoj.. :)

Jag sitter på jobbet och väntar på att få gå hem. Just nu är alla på lunch men jag slutar tidigare idag så jag orkar inte gå och byta om och dra iväg och käka något. Jag äter när jag kommer hem snart..

Nio veckor kvar till Cypern...... :D



Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0