Älsklingo!

Min Johnjohn.. Älskar dig så! <3




Haha, värsta mongobilden. Men så är vi ju också helt knäppa ibland. Och vi har så himla kul tillsammans! Jag är så lycklig för att han finns i mitt liv, han är solskenet jag visste fanns!

Idag klev jag upp halv sex och gav mig av mot arbetet.. Det är förvånadsvärt hur otroligt fort tiden går på arbetet! Och det är ju alltid positivt! Jag tror inte att jag har haft en enda dag då jag har tyckt att tiden gått för sakta! Alltid något som händer eller skall tas hand om och jag tror det inverkar en hel del på hur snabbt tiden går. Nu är det också bara åtta arbetsdagar kvar totalt innan "semestern inför semestern" är här! Nyss var det 33 veckor..

Jag hade väl inte så mycket mer att säga om idag.. Bara det att jag vet vilka mina vänner är, dom äkta vännerna så att säga. Smärtar bara att man lagt tid på människor som bara är ute efter "fakta", något att prata om till andra.. Det går aldrig att ringa och bara höra hur man mår, nä, men så fort något stort händer så fiskas det efter fakta. Och sedan blir det tvärtyst i luren igen. Jag citerar fröken Murva Maräng (Mirja)  på jobbet:
-Tjejer är dumma i huvudet. De flesta iallafall.

 Jo. *suck*

Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0