Ett par månaders catching up to do då?

Oj, jag måste säga att det var verkligen ett bra tag sedan jag sist bloggade! Det har hunnit hända både mycket och lite.. Både min och barnafaderns framtid börjar ljusna avsevärt! Han har fått typ en fastanställning och får dessutom flytta in i sin nya lägenhet nästa månad. Jag känner en enorm lättnad över detta eftersom hela livet ställs på ända om ingenting hade löst sig. Jag fick otroligt grymma nyheter igår om att avdelningen jag arbetar på BLIR KVAR! Det är helt sjukt fantastiskt! Och som grädde på moset för glädjesvallet så fick jag ett mail idag om att en viss kvinna är gravid (hon håller det hemligt ett tag till)! Helt fantastiskt! Nu fattas bara en megavinst på travet så är allt kirrat. :D

Robin fyllde fem år förra helgen.. Fem år..Är det bara jag som tyckter det är liiite skrämmande att tiden går så fort?
Bjuder på fotografier från den senaste tiden!













Längtar till sommaren! :D Vintern har ju knappt börjat med denna "supervärme" som aftonblandet så fyndigt beskriver. Jag är redan less och vill ha sommar och sol igen. Det blir långa sju månader framöver..












La ni märke till degusråttan Elias? Den lille parveln kan äta sig mätt på PEPPARKAKOR han! (?) Det var lite otippat att han skulle gilla det, vi testade ge honom en liten bit förra helgen och jag hann inte ens släppa biten förrän han nöp den direkt. :) Vi har frossandet på bild minsann..

Nu är det fredgasmys med barnen, Barda går på bolibompa nu. Programmet skall tydligen vara the shit?


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0