Iiiiih! Underbara trav!

I lördags dubblade vi våran insats i form av vinst på V75, och igår spelade jag en rad för skoj skull på V65 och raden satt ta mig fan! Men jag fick inte sex rätt dock, fem rätt gav mig femtusen spänn! Gissa om jag blev chockad i morse när jag loggade in mig på atgkontot! Megahappyfejs!
Det känns lite som om det mesta börjar röra på sig åt rätt håll! Förra veckan blev jag inkallad på kontoret, bägge cheferna var där. Till en början såg dom gravallvarliga ut och Thomas stängde dörren efter oss. Och han bad Lennart plocka fram den allvarliga avvikelsen jag gjort.. Jag skrattade och sa att jag absolut inte hade ställt till det, varpå dom släppte sina allvarliga miner och flinade istället. Mötet handlade egentligen om att jag stod först på tur att bli fastanställd hos Astra och jag fick frågan om jag var intresserad av en fastanställning.

Bajsar björnar i skogen?
Är en grodas arsle vattentätt?

JA!

Och på den vägen är det. Jag kan känna att den där  tunga känslan som legat över mina axlar i ett par år nu faktiskt har lättat och är näst intill obefintlig! Någonstans långt inom mig visste jag att detta skulle komma i sinom tid men ändå vågade jag inte hoppas fullt ut. Besvikelserna kan radas långa genom åren som gått fast jag tror att det behövs lite skit i livet också för att kunna balansera upp allt det goda som kommer sen! Typ som evolution vs entropi, så länge slagsidan är lite mer åt evolutionens håll kan entropin och förfallet aldrig ta över fullständigt.

Jag hittade min jacka också... 7000 kronor kostar den, men herregud så kär jag är... Jag får fundera ett par dagar innan jag gör slag i saken.





Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0