Jo, tack! Jackan mår finfint!

Idag fick jag hem min jacka! Den hänger så fint i min hall. Det bästa med detta köp var att jag fick 1800 kronor rabatt på den också! Vilken jädra tur jag hade som köpte den mitt under en kampanjdag! Jag knep den sista storleken S också. Nu blir man ju smått para istället och tror att man skall bli nedslagen och rånad på jackan, med tanke på vilken stad man lever i. Jag är glad att jag inte bär en Canada Goose iallafall, den har en viss stämpel på sig och det är ingenting jag sympatiserar med.

Robin vaknade nyss och hade näsblod över hela ansiktet! Han var rädd och grät och en stackars mamma får ju återigen panik! Barnet får sova med två tussar i vardera näsborren natten igenom. Med tanke på mängden blod som rinner ut så lär tussarna hjälpa föga lite. Vi får se vad denna natt har att erbjuda i sömnväg!

Nu duschen. Sen ett rykande färskt avsnitt av Walking Dead.

Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0