Lekslottet hägrar idag!

Jag hade maximal otur när jag ringde lekslottet för några veckor sedan för att boka Fängelsehålan till Robins kalas. Fullt hela helgen då Robin fyllde år. Så idag fanns en lucka och den blev bokad DIIIREKT. Det är märkligt det där med att skicka inbjudningar via sms till "dagisföräldrar". Man får ju inte ett enda svar tillbaka. Hallå, det är faktiskt LEKSLOTTET vi talar om! Inte nå Skitfunhouse.. :D Men tydligen så hade en gosses mamma visat smset till gossen.. Alltid nåt. Jag har fått svar från fem barns föräldrar muntligt, och dem frågade jag in person på en gång. Det är bara det där mysteriet att dem som fått sms inte ens svarar. Det visar sig idag vilka som kommer.




Speak up!
Jennie

Sånt är så jävla dåligt!! Blir man inbjuden så talar man om om man kommer eller inte...



När jag bjöd in till edvins kalas var det 1 person som sa att de skulle komma, resten sa ingenting. Stod och var jättenervös att ingen skulle komma... Vad skulle jag säga till Edvin då? :-(

Men som tur var så dök alla utom en upp :-)

2011-11-09 @ 17:43:35
URL: http://jenniebloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0