Så kom turen till mig.

Nu är det jag som är dålig. Näsan rinner och kroppen känns öm och halsen raspig.. Sammanfattar det hela med ett ord:

-Skit.

En mamma får aldrig paus och det är bara att bita i det förkylda äpplet och gå till arbetet imorgon! Ida var piggare och ville absolut gå till skolan imorgon och det ska ju hon förstås få göra. :) Har jag klarat av luftrörskatarr och sönderhostade revben på arbetet så skall väl jag klara av detta också. Jag får ta det lugnt imorgon, jag har lite administrativt arbete som ligger och väntar.

Men f-n så trist det är att vara sjuk.

Nu tar jag en varm dusch och sedan vankas det Walking Dead.



En vecka på Cypern skulle inte vara fy skam nu.


Speak up!
Foto, design, vardag - 16 år och mamma

Nej att komma utomlands lite nu hade inte varit helt fel !



Förresten, du skulle inte vara intresserad av en ny, personlig och avancerad bloggdesign? Just nu tar jag endast 50-100 kr och alla pengarna går till min sons sparkonto. :)

2011-11-28 @ 20:30:18
URL: http://justababy.blogg.se/
Jennie

Krya på er allihop!!

2011-11-29 @ 14:31:25
URL: http://jenniebloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0