Söndag, härliga söndag.

Gårdagen bestod av mycket arbete, sminkningar alltså! Det gick bra och slutresultaten smashing!
Jag känner verkligen att jag inte är i form idag, bloggandet känns tungt. Om vi tar det i korta drag då:
-Jag skulle ha stannat hemma på kvällen och spelat tv-spel.
Och varför jag säger så är för att jag har haft barnen i två månader och jag hade sett fram emot gårdagen med jobbet. Och det retar mig att det mesta bara var som en enda stor flopp, grupperingar hit och dit och vi satt inte ens enade under middagen och själva tillställningen var en enda stor gäsp. Man fick ju supa sig full för att stå ut. En snubbe hade dyngat ner sig totalt, han var beyond rökig! Han fick åka ambulansen därifrån. Längre än till klockan 22.00 stod jag inte ut så jag och Linn och flydde fältet upp till Torekällberget och anslöt oss till resten av Gärtunaklanen. Min finis John följde med också! <3 Det var betydligt mer drag uppe på berget! Varför fick vi inte vara där för från första början?

Och idag önskar jag att jag hade följt min allra första känsla dagarna innan tillställningen, jag skulle ha stannat hemma och spelat tv-spel med min karl istället.

Och som avslutning på detta blogginlägg citerar jag Rebecca:

-Under allt detta smink är jag faktiskt full.


Tant AGDA! :)




Beccan! <3



Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0