Vab..

Idag vabbar jag för Ida. Känns som om jag inte gjort något annat än just vabbat. Lönen i december kommer bli mega-ass-crap. Pengar är förvisso inte allt men med tanke på att det är JULAFTON nästa månad..! Inte kul alls.
Jag hoppas på att jag kan gå och jobba imorgon!

Jag har blivit erbjuden visning på ett radhus i saltskog, jag har placering numero 4. Det knepiga är att visningstiden är på onsdag mitt i arbetsdagen så jag hoppas på att jag och John kommer loss och kan gå på visningen. Jag vågar inte tacka ja till en lya jag inte ens har sett invändigt, och samtidigt finns det knappt några större lägenheter i denna stad! What to do? Det är alltid kul att gå och kolla men eftersom det är just TB som är hyresvärd så kanske grannarna inte är dom bästa.. Svårt. Det är förstås en femrummare och alla får plats och John jobbar ju med golv och plattsättning.. Man kan ju alltid renovera om själva? ;-) Beslutsångest! Att köpa ett hus innebär att man kanske behöver allt från 400.000- 500.000 kronor i kontantinsats! Detta kanske blir en bra lösning fram till den dagen då man har hela kontantinsatssumman till ett hus? Vi ska åka senare idag en svng med bilen och titta utvändigt på radhuset, det står dessutom tomt! Kanske det innebär att det redan är renoverat? :)


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0