Idag är en sån där dag.

Ni vet, när alltingets jävlighet bara tycks svärma omkring en. En enda, och det är mig. Humöret är så lågt det bara kan vara och jag tror det beror på att jag inte hanterar stress särskilt bra längre. Världen blir helt svart och du ser inte klart och tydligt och det enda som hjälper är att dra täcket över huvudet en stund.. Men jag har barnen så jag sitter här istället och bloggar en stund. Hade jag varit barnledig hade jag gått och lagt mig direkt jag kommit hem. Uttrycket "Gå och lägg dig..!" uppkom inte från ingenstans. ;)

Jag har beställt hem ett gäng böcker igen. Är det något jag älskar att göra så är det att läsa. Meningsfulla och intressanta faktaböcker exempelvis.. Jag läser en bok skriven av Deepak Chopra just nu och jag är redan helt salig! Jag vill inte att boken ska komma till sitt slut! Det står så fantastiskt intressanta fakta om människan och dennes natur, uppbyggnad och funktion. Jag fick Linn att nästan kissa på sig av skratt häromdagen med ett utdrag ur boken. Visste ni att människans dna överrensstämmer till 60% med en banan..?





Finns att beställa hos adlibris.com.


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0