Meatfrenzy!

Shit, idag har jag min andra ätardag då jag äter precis vad jag vill! Idag invigde vi våran nya grill här hemma, webergrillade oxfiléer och hot dogs och finsk grillkorv och till sist marinerade kycklingfiléer! Vi åt upp allt. Allt. Jag har även ätit årets första mjukglass och även smågodis.. Syndigt gott!

Vi åkte till badhuset imorse med Ida och Robin och visst sjutton blir man trött och mör i kroppen efter 4 timmars badande! Vi hade det riktigt roligt och Robin åkte långa rutschbanan om och om igen med John! Robin avskyr ju att få vatten i ansiktet och det får man ju i slutet av r-banan och tänka sig att min John har ett hjärta av guld, han lyfte upp Robin i slutet varenda gång så att gossebarnet slapp få vatten i ansiktet. Lyckan var total för Robin! <3

Fan, lediga ytterligare en dag! Det är lycka även det! :)


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0