Two for one!

Det är så lugnt och skönt här på Heron City en vardag som denna. Vi har ätit mat i lugn och ro utan den galna ljudnivån som normalt råder på helgerna. Och nu sitter vi och latar oss uppe på lekplatsen medan sötisarna springer runt och stojar! Jag måste säga att jag har syndat, jag åt en bit morotskaka.. Det är tur att man tränar några gånger i veckan, då kan man unna sig godsaker ibland! Jag hoppas på att kunna ta sig till gymmet imorgon och det tycks vara så att även Mirja skall dit! Mycket trevligt!

image description

image description

Speak up!
Emelie

Fast det där var en gammal bild när mitt hår var slitet och fult efter att ha gått från mörkt- till ljust. Nu är det mjukt, lent och nyklippt haha :P

2012-04-18 @ 09:29:20
URL: http://mybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0