Ingen rubrik denna gång.

Det var ett tag sedan sist jag bloggade! Jag tycker mig ha fullt upp med träning och arbete och viktig psykisk och fysisk vila däremellan.. Vi hade det fantastiskt bra i Cypern Ayia Napa och det medför ju ett par extrakilon här och där. Den senaste veckan har jag sprungit över fyra mil och minimerat intaget av kolhydrater och visst ger det resultat! -2 kilo! Nu är jag tillbaka på matchvikt igen. Dock har jag tappat muskler så det blir att gymma idag och fortsätta med det igen fyra dagar i veckan och konditionsträna varje dag! Love it!
Och så har jag varit barnledig i tre veckor och idag kommer barnen äntligen hem!! Som jag har längtat!!

Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0