Livet innan 30.

Oj, säger jag bara. Om man skulle summera sin sista dag i 29 års ålder kanske.. Tiden har en förmåga att fullkomligt rinna iväg efter att man fyllt 18 år.. Jag har hunnit få två barn som jag fullkomligt älskar, jag har gått igenom sju svåra år på köpet som kunde ha slutat riktigt illa, men jag har den där gnistan inom mig, den där starka "jävlaranamma jag tar inget skit". Det var det som räddade mig och stödet från så många människor omkring mig. Jag är lyckligare nu, jag börjar sakta bli bättre/må bättre/se livet bättre och vem vet vart jag slutar en vacker dag? Jag kanske till och med är där det jag bara vågar drömma om i dag..? Är det något jag har lärt mig från alla resor så är det att min tid är värdefull och att den aldrig mer kommer tillbaka. Människor har en tendens att kasta bort sina liv, kanske beror det på att man inte tror att något större ligger och väntar.. "Det bara är så här.." Nä, gott folk! Lev! Och lev väl! Jag är stolt över mig själv och det med all rätta. Solen skiner på min sida och jag har allt jag behöver i mitt liv, jag trodde aldrig att det skulle kännas så här bra någonsin igen. Det blev ju tusen gånger bättre och det bara fortsätter! Min man John, herregud så jag älskar den där mannen... Jag hoppas att vi förblir och håller så länge jag andas.

Jag skall bege mig ner till stan nu och shoppa en stund, sedan skall jag till jobbet en sväng på hemligheter och sedan hämta hem mina underbara små själar! Vi har mycket att förbereda idag inför imorgon, det är kalas på dagen och festligheter på kvällen. Det kommer bli crazy!




Speak up!
Pauline None

Fin blogg ❤ Följ gärna mitt lilla liv i Los Angeles

2012-08-24 @ 19:14:51
URL: http://paulineart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0