Riesen!

Aaaah, dessa godingar. Finns det någon godare pralin än en Riesen? :D Ikväll har jag ätit två.

Just ja, jag bloggade om barnens våningsäng som vi skall köpa från Mio. Jag kan säga som så att den planen har gått i stöpet. Vi mätte snedtaket i barnens rum och längden längs med väggen som vi planerat att våningsängen skall stå vid och det blev ju pannkaka. Snedtaket är för lågt för att det skall fungera med våningsängen. Tänk vad några små ynka centimeter kan ställa till det! Så vi kommer att bygga om Robins säng, korta av den på längden bara, typ fem centimeter. Då får den plats i andra änden av rummet mellan vägg och garderob. :) Men jag kommer att hålla utkik på sjyssta annorlunda sängar till kidsen! Det känns väldigt babyaktigt med sängarna dom har nu, Kritter liksom.. Annars får man väl öppna plånkan och specialbeställa.

Jag kollade på en New York resa för mig, John och hans döttrar. Är det någon som har 50 papp till övers? :D Då bor vi på The Waldorf Astoria.. Jag vill så gärna! Det skulle vara så himla mysigt, jag kommer att sikta in mig på Central Park omgående den dagen vi äntrar New York. Först måste jag vinna på travet.


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0