Och vad håller 3 på med då?

Tappat förståndet vill jag påstå! Jag tecknade ett nytt abonnemang idag, jag får ringa och surfa hur mycket jag vill utan uppkopplingsavgifter varje månad, en Iphone 4S ingår och jag betalar ett fast pris på 349 kronor i månaden. Heeelt crazy och jag like it! A lot! Jag är verkligen i behov av en ny mobil ändå eftersom jag inte har mottagning i radhuset eller just närområdet överhuvudtaget. 3 har haft problem med närliggande sändare och tydligen har dem bytt ut dom till nya slags sändare och givetvis kan inte min mobil ta emot signalen från dessa sändare. Jag pendlar mellan noll och en plupp i mottagning... Om en till två veckor är denna irritation ur världen iallafall. :) Och när vi ändå talar om klipp i handeln så beställde jag hem mina nya springskor från Sportamore.se igår. Ett par Nike! Asballa och tydligen skall dessa vara riktigt, riktigt bra. 15% RABATT DESSUTOM. Och mina tights som jag beställde häromdagen är GRYMMA! Hej vår och springsäsong!






Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0