Arbetstisdag.

Jag jobbar kvällspass denna vecka och det känns kan man säga. Jag känner mig väldigt trött och seg i huvudet.. Nästa vecka jobbar vi tredagars och det är ju verkligen något jag ser fram emot eftersom det innebär långledighet tillsammans med mina barn! Jag tror vi hittar på något extra roligt, barnens morfar kommer ju på besök också. Helst skulle jag vilja åka till Gröna Lund men jag förväntar mig att även halva Stockholm tänker tanken.. Och vi vet ju vad det innebär då!

Till hösten börjar Robin förskoleklass.. Tiden går och i juli är sista månaden som Robin går till sitt dagis. Det känns lite vemodigt eftersom det är ett kapitel som avslutas i våra liv, han går vidare från sina allra första år och vandrar mot skoltiden. Personalen som arbetar där har ju varit en stor del av Robins liv (även Idas!) och nu blir det ju så definitivt. Vi träffar dem inte något mer i dagissammanhang iallafall.. Funderar på att köpa något riktigt fint till personalen som tack för alla år, tankarna styrs åt Aloe Vera.. Mm, jag får fundera lite på det. :)


Speak up!
Sandra- med pojke i magen

SV

Jo asså de är ju de som har hänt.. Han fixerade sig redan för minst 1,5 vecka sen, och magen har sjunkit neråt, men idag sa de bara poff och magen försvunnit...

:S

2012-05-08 @ 20:24:41
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0